måndag 12 augusti 2013

Snart flyttar de första valparna

Det finns fortfarande hanvalpar kvar att tinga från Spira och Birks kull: Hör av dig om du är intresserad!

På lördag flyttar de första valparna från Teusa och Zouroffs kull, som nu också har fått sina kennelnamn. Nedan finns några nytagna foton på några av valparna.

Namnen blir:
Vinröd tik:        Bielkersmils Isa of Zouroff (kommer att kallas Freja)
Blå tik:             Bielkersmils Ina of Zouroff  (tilltalsnamn ej bestämt)
Grå tik:            Bielkersmils Ila of Zouroff   (kommer att kallas Abisko)
Röd tik:            Bielkersmils Irja of Zouroff  (kommer att kallas Indra)
Gul hane:         Bielkersmils Igor of Zouroff (kommer att kallas Igor)
Vitbrun Hane:   Bielkersmils Ice of Zouroff   (kommer att kallas Ice)






Blå tik

Abisko

Abisko

Freja

Freja

och så några nytagna bilder på Delta och Nallos valpar som blev 3 veckor gamla idag

- Jag tror att jag ska äta upp dig

.- Om jag bara gapar tillräckligt stort så går det nog 
men då biter jag dig i nosen

-Vi kan väl vara vänner istället

och kramas så här

-Nej, det var mycket roligare att försöka äta upp dig!

-Då vill inte jag vara med dig längre

-Ok då leker jag väl mde de andra istället

-Vi tänkte nog ta oss en titt utanför valplådan

Blå tik

Vitblå hane

Vitblå hane visar sin tandlösa gom

Rosa tik

Rosa tik

Vitrosa tik

Vitrosa tik




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar